رپرتاژ آگهی _  چکیده : استخر بادی اینتکس وسیله ای مهیج و دوست داشتنی برای کودکان و بزرگسالان برای آب بازی و آبتنی با قیمت ارزان و انواع مختلف استخر های بادی شکل دار عمیق و ساده در نمایندگی اینتکس استخر بادی یکی از کاربردی ترین و البته پرطرفدارترین محصولات بادی که در فصل تابستان […]

رپرتاژ آگهی _  چکیده : استخر بادی اینتکس وسیله ای مهیج و دوست داشتنی برای کودکان و بزرگسالان برای آب بازی و آبتنی با قیمت ارزان و انواع مختلف استخر های بادی شکل دار عمیق و ساده در نمایندگی اینتکس

استخر بادی یکی از کاربردی ترین و البته پرطرفدارترین محصولات بادی که در فصل تابستان جهت تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد . با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم تر شدن هوا یکی از محصولات که مورد توجه مردم قرار می گیرد ، استخر بادی است . استخر های بادی از تنوع بسیار بالایی چه از نظر مدل های موجود در بازار و چه از نظر برندهای تولید کننده برخوردار هستند و به همین خاطر می توان این تضمین را داد که با هر سبک و سلیقه ، و همچنین رده سنی که هستید از نمایندگی فروش استخر بادی دست خالی خارج نمی شوید و مدل برگزیده خود را که متناسب با نیازهای تان است انتخاب خواهید کرد .

استخر بادی کودک و بزرگسال

هر دو دسته بندی استخر بادی از نظر رده سنی یعنی استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال از این تنوع برخوردار می باشند و قیمت مقرون به صرفه ای نیز به نسبت سایر استخرهای موجود در بازار نظیر استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست دارند . استخر بادی از ابتدا برای رده سنی کودک تولید می شد و به فروش می رسید اما پس از پیشرفت های صورت گرفته در خط تولید برندهای تولید کننده این محصولات ، این محصولات برای رده سنی بزرگسال نیز وارد بازار شد . به همین خاطر استخرهای بادی به مرور زمان به بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی و یا حتی بیرون از خانه برای آب تنی تبدیل شدند .

برترین برندهای تولید کننده استخر بادی

یکی از اولین سوالاتی که بسیاری از افراد در هنگام خرید استخر بادی با آن رو به رو هستند ، انتخاب بهترین برند برای خرید این محصولات می باشد . به همین خاطر در ادامه این مقاله سعی در این داریم تا برترین برندهای تولید کننده استخر بادی را به شما معرفی کنیم تا انتخابی با کیفیت داشته باشید .

استخر بادی اینتکس : اینتکس از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد که یکی از بزرگ ترین دسته بندی های تولیدی این برند ، استخر بادی است . استخرهای تولید شده توسط این برند هر ساله از پرفروش ترین و با کیفیت ترین نمونه ها در بازار می باشد که در تمامی رده های سنی تولید می شود . از اصلی ترین فاکتورهایی که می توان برند اینتکس را جزو پرفروش ترین های بازار دانست، کیفیت ساخت بالای محصولات و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن ها دانست . علاوه بر آن نوآوری در تولیدات استخر بادی این برند به خوبی به چشم می آید و در کاتالوگ های سالانه برند اینتکس به خوبی می توان مدل های مدرن را دید که امکاناتی نظیر سرسره ، آبپاش های تفریحی و لوازم بازی در مدل های استخر بادی کودک را مشاهده کرد که موجب سرگرمی بیشتر در هنگام آب تنی می باشد .

استخر بادی بست وی : بست وی را به جرات می توان از خوب های بازار محصولات بادی دانست که دید شما را به طور کلی به سمت برندهای چینی تغییر می دهد . این کمپانی محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه می کند و به راحتی توانسته است برندهای مطرح آمریکایی و اروپایی استخر بادی را کنار بزند . از دلایل پرفروش شدن استخرهای بادی بست وی در بازار محصولات بادی را می توان نوآوری و جذابیت بالای مدل های این محصولات دانست . همچنین قیمت استخر بادی تولیدی توسط برند بست وی کمی ارزان تر از سایر برندها می باشد و به همین خاطر توانسته است تا خریداران بسیاری را به سمت خود جذب نماید . این شرکت در ساخت استخر های بادی خود از ترکیب وینیل چرمی چند لایه در ساختار بدنه محصولات استفاده می کند که استحکامی فراتر از استاندارد را برای محصول ایجاد می کند و با خیالی راحت می توانید به آب تنی در محیط های سرپوشیده و روباز بپردازید .

استخر بادی اینتایم : اینتایم نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان محصولات بادی به ویژه در دسته بندی استخر بادی و وان بادی می باشد که محصولات آن در نمایندگی فروش استخر بادی داخل ایران نیز به چشم می خورد . البته این برند به نسبت کمپانی های اینتکس و بست وی مدل های کمتری را در بازار عرضه می کند اما کیفیت ساخت بالا و قیمت های مقرون به صرفه محصولات این شرکت نیز باعث شده تا خریداران بسیاری را به سمت خود جذب نماید . اگر قصد استفاده از استخر بادی و وان بادی را در محیط های خانگی دارید ، برند اینتایم را نیز در اولویت های بررسی خود برای خرید قرار دهید .

قیمت استخر بادی

قیمت استخر بادی یکی دیگر از سوالاتی که است که بسیاری از خریداران این محصولات قبل از خرید به دنبال آن هستند . در این خصوص باید بگوییم که پاسخ دقیقی را در این مقاله که به صورت کلی اقدام به بررسی استخر بادی می کند نمی توان پیدا کرد ، زیرا قیمت یک استخر بادی بسته به جنس بدنه ، متریال استفاده شده در ساخت ، ابعاد و اندازه و برند سازنده و همچنین قیمت ارز در کشور بستگی دارد . پس بهتر است پس از انتخاب مدل مدنظرتان اقدام به استعلام قیمت نمایید تا قیمت دقیق را به دست آورید . اما اگر بخواهیم به صورت حدودی بگوییم در حال حاضر که مشغول تدوین این مقاله هستیم ، برای خرید استخر بادی رنج قیمتی ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان را باید مدنظر داشته باشید ، اما پیشنهاد ما این است که برای استعلام دقیق قیمتی همین حالا به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران رفته و در دسته بندی استخر بادی جدیدترین مدل ها به همراه قیمت های به روز شده را مشاهده کنید .

نمایندگی فروش استخر بادی

شرکت اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین عرضه کننده محصولات بادی از برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم در کشور ، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید استخر بادی می باشد . این شرکت با عرضه مستقیم محصولات بادی برترین برندهای جهانی در کشور ، جدیدترین مدل های استخر بادی را با ارزان ترین قیمت و با ضمانت اصل بودن محصولات به دست خریداران می رساند به همین خاطر توانسته است تا عنوان برترین فروشنده محصولات بادی در ایران را به خود اختصاص دهد . اگر شما هم قصد خرید استخر بادی با تنوع گسترده و ارزان ترین قیمت در بازار را دارید پیشنهاد می کنیم تا همین حالا به وب سایت این فروشگاه سر بزنید .

آدرس شعبه نمایندگی اینتکس :

آدرس وب سایت : www.tehran-entex.com

تلفن های تماس و مشاوره : ۴۴۳۸۴۰۹۰-۰۲۱  –  ۴۴۳۸۴۰۸۰-۰۲۱

+